Administratieve en receptionele werkzaamheden

U heeft klachten aan het lichaam en dat beperkt u in uw dagelijkse bezigheden. Daar wilt u natuurlijk zo snel mogelijk vanaf. Bij het hulp krijgen van een (para-)medische zorgverlener komt heel wat papierwerk kijken. Gelukkig hebben wij een drietal administratief medewerkers die dat werk uit handen nemen, zodat u zich alleen op het herstel hoeft te focussen.

Wanneer hulp van de administratief medewerksters?

Medische zorg moet snel en nauwkeurig geregeld worden. Voor onder andere de volgende onderwerpen kunt uw bij onze administratief medewerksters terecht:

  • Het inplannen of wijzigen van uw afspraak
  • Een algemene vraag over de fysiotherapie
  • Het afhandelen van de declaratie bij uw verzekering
  • Het afhandelen van de betaling van de behandeling
  • Informatie over de praktijk

Zo werkt de administratie / receptie

Zodra u ons belt zal één van onze administratief medewerksters / receptionisten u te woord staan en helpen met uw vraag. Als u een afspraak wilt zal zij u kort vragen naar de klachten en u vervolgens inplannen bij de therapeut die het best bij uw persoonlijke situatie past.

Als u op de dag van de afspraak bij ons binnenstapt is het eerste gezicht dat u ziet dat van onze receptioniste. Zij zal u altijd vriendelijke groeten en wegwijs helpen binnen onze praktijk. Bij de eerste kennismaking zullen er nog wat gegevens gecontroleerd moeten worden en hier wordt u uiteraard door haar bij geholpen.

Na de behandeling hoeft u niets te doen. De administratief medewerkers regelen de declaratie met de zorgverzekering en al het andere dat te regelen valt rondom uw zorgtraject. Hierdoor hebben u en uw fysiotherapeut de volledige tijd om zich met uw herstel bezig te houden.

Een afspraak maken

Heeft u lichamelijke klachten en wilt u een afspraak? Of heeft u een andere vraag? Jolanda Clarijs, Lenny van Naamen en Liesbeth de Nijs zitten voor u klaar

010 471 14 26 - fysiotherapie@pmcschiedam-vlaardingen.nl.